Beste judoka’s, beste ouders,

Terwijl onze Belgische topjudoka’s aftellen naar hun eerste wedstrijden op de Olympische Spelen in Parijs, mogen onze Betserse fighters zich ook klaar maken voor ons nieuw sportjaar.
We komen dus een eerste keer terug op de tatami op donderdag 1 augustus. Dit op de gekende uren: 18 u voor de -12 judoka’s, 19.30 u voor de +12- judoka’s en 21.00 u voor de masters +35.
Ook op zaterdag blijven de trainingsuren ongewijzigd: 17.30 u voor -12 en 18.45 u voor +12.
Enkele stevige trainingen zullen zeker van pas komen als voorbereiding op onze stage van 16/17/18 augustus in Dommelhof Neerpelt waarvoor een 50-tal judoka’s ingeschreven zijn.
Naast onze Betserse trainers hebben we dit jaar Tijl Lindekens, trainer op de Topsportschool, als gasttrainer.
Wie ondertussen al wat fighting spirit wil opdoen, kan ondertussen op de Olympische Spelen de matchen volgen van  Matthias Casse (dinsdag 30 juli) of van bvb Jorre Verstraeten op zaterdag 27 juli.
Deze laatste vocht als U11 nog een paar keer mee op ons tornooi in Rummen.
Tot donderdag 1 augustus.

Bestuur en trainers Judoclub Geetbets